facebook

Pomoc Techniczna

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych stałych Klientów oraz Klientów indywidualnych uruchomiliśmy usługę zdalnej pomocy technicznej.


Usługa polega na połączeniu się naszego serwisanta za pomocą aplikacji z komputerem klienta i za jego zgodą przeprowadzenie czynności diagnostycznych lub serwisowych. Klient w czasie trwania połączenia obserwuje wszystkie czynności wykonywane przez naszą obsługę na ekranie swojego monitora. Może również w tym czasie zadawać pytania za pomocą udostępnionego czatu lub telefonicznie.


Do udzielania zdalnego wsparcia naszym klientom wykorzystujemy bezpieczne, licencjonowane oprogramowanie znanej i cenionej na całym świecie firmy TeamViewer GmbH. Aplikacja po stronie klienta nie wymaga instalacji ani specjalnej rekonfiguracji połączenia internetowego.

Klienci Indywidualni

  1. Kliknij poniższą ikonę a następnie pobierz na dysk swojego komputera (najlepiej na pulpit).
  2. Po zapisaniu uruchom program.
  3. Przekaż naszemu operatorowi wyświetlony w oknie programu wygenerowany automatycznie identyfikator oraz losowo wygenerowane hasło.
  4. Po zakończonej sesji zamknij program.

Klienci z wykupioną umową serwisową

  1. Kliknij poniższą ikonę a następnie pobierz na dysk swojego komputera (najlepiej na pulpit).
  2. Po zapisaniu uruchom program.
  3. Przekaż naszemu operatorowi wyświetlony w oknie programu wygenerowany automatycznie identyfikator.
  4. Po zakończonej sesji zamknij program.

Aplikacja Speimex Host

  1. Kliknij poniższą ikonę a następnie pobierz na dysk swojego komputera (najlepiej na pulpit).
  2. Zainstaluj program.
  3. Nasz program będzie działać w tle, tak, aby zawsze można było Państwu pomoc.

Jeśli potrzebujesz możesz pobrać starszą wersję oprogramowania TeamViewer Host 9 tutaj.

Wróć do strony głównej