Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych stałych Klientów oraz Klientów indywidualnych uruchomiliśmy usługę zdalnej pomocy technicznej.
Usługa polega na połączeniu się naszego serwisanta za pomocą aplikacji z komputerem klienta i za jego zgodą przeprowadzenie czynności diagnostycznych lub serwisowych. Klient w czasie trwania połączenia obserwuje wszystkie czynności wykonywane przez naszą obsługę na ekranie swojego monitora. Może również w tym czasie zadawać pytania za pomocą udostępnionego czatu lub telefonicznie.
Do udzielania zdalnego wsparcia naszym klientom wykorzystujemy bezpieczne, licencjonowane oprogramowanie znanej i cenionej na całym świecie firmy TeamViewer GmbH. Aplikacja po stronie klienta nie wymaga instalacji ani specjalnej rekonfiguracji połączenia internetowego.
Klienci Indywidualni
- Kliknij poniższą ikonę a następnie pobierz na dysk swojego komputera (najlepiej na pulpit).
- Po zapisaniu uruchom program.
- Przekaż naszemu operatorowi wyświetlony w oknie programu wygenerowany automatycznie identyfikator oraz losowo wygenerowane hasło.
- Po zakończonej sesji zamknij program.
Aplikacja Speimex Host
- Kliknij poniższą ikonę a następnie pobierz na dysk swojego komputera (najlepiej na pulpit).
- Zainstaluj program.
- Nasz program będzie działać w tle, tak, aby zawsze można było Państwu pomoc.